Besök hos...

...kuratorn igår och hos läkaren idag.



Båda är äldre och kloka kvinnor.
Deras uppmaning till mig är att skynda långsamt...de senaste åren har vi varit drabbade av mycket elände.
Men jag börjar verkligen att sakna mina arbetskamrater så till veckan ska jag testa att jobba 25%.
Går det inte så märks det ju ganska fort gissar jag...

1 Fia:

skriven

Ta det lugnt och se till att återhämta dig ordentligt. Annars kommer allt att jag dig i bakhasorna i alla fall.

2 Marie-Louise:

skriven

Men vad bra att du har två kloka kvinnor som läkare och kurator som förstår dig. bra att du skyndar på långsamt. Kram fina

3 Eva Å:

skriven

Jag tror att du kommer att må bra av att jobba. Det är skönt att det blir vanligt igen och att du får något annat att tänka, livet går vidare fast annorlunda.

4 Helen:

skriven

Länge sedan jag kikade förbi och får se att din bror gott bort. Så ledsamt och jag förstår känslan av att vara förlamande trött och att känslorna åker berg- och dalbana i hela registret. Att små små saker kan skapa glädje och skratt trots att mycket känns dystern. Hoppas du hittar många av dessa små små viktiga ögonblick så att du lättare kommer framåt. Kram

Kommentera här: