Ordlekar...

...är min nya passion.

På mobilen är det Wordfeud som gäller.




Och på datorn spelas det Betapet.



Lite som korsord med med motspelare att tävla mot.

Det gäller ju att hålla huvudet i trim!!
;)


1 Marie-Louise:

skriven

Det verkar så roligt när alla håller på med detta men jag ska nog inte börja, jag vet att jag kommer bli fast i det då. och jag har inte tid till det ;) Kram

2 Lizaloop:

skriven

jag brukar oxå spela betapet, superkul!

3 paula i pörtet:

skriven

Spel är kul! Jag spelade Bookworm på datorn ett tag helt hysteriskt. Betapet är också kul. Jag har ingen mobil som jag kan ha appar på så nu funderar jag på om jag måste uppgradera med en nyare mobil...låter skoj men är det på engelska? Trodde det var en svensk version?

Nu vill Paula inte ha mer svamp i år...det är så himla trist att rensa..

Kram

4 Nettan:

skriven

Wordfeud är skoj, spelar jag med :-) användarnamn ABvL om du vill spela någon gång.

5 Ewa:

skriven

Jag är också fast i både wordfeud och betapet =)

Kommentera här: