Om man är riktigt flitig...



...och svarar på många undersökningar så får man till slut ihop så många poäng så man kan belöna sig med någon bra sak.

Förra veckan fick jag hem en ny micro alldeles gratis.
=)

1 Eva Å:

skriven

Jag svarar också på massor med undersökningar, är med i Åsiktstorget på nätet. Jag har dock gett upp, ett tag gjorde jag inte annat än fyllde i enkäter men det gav ju inget, nu skiter jag i det, de får gissa vad jag tror..

2 Sandra:

skriven

Nämen!Vad då för undersökningar?Hade bra! :)

3 paula i pörtet:

skriven

Sånt gillas, jag är med i Gfk Hushållspanel o registrerar alla mina matinköp med en liten blipp-läsare. Samlar poäng och har hittills fått ihop både till dammsugare, utegrill, vaser o annat smått o gott. Undersökningar är jag också med på, men ibland känns dom sega som sirap...

Fick nyss besök av Tor och hans anhang, klart man hade lakan på tork ute...

Kram

Kommentera här: