Jag hade inte riktigt förstått...

...hur bra det var att vara värdinna på ett PartyLite-ljusparty.
Förutsatt då såklart att det kommer många gäster och att dom handlar.
Jag hade ett party i måndags och mina 14 gäster handlade så mycket så att jag fick MASSOR med fint!!
=)

Som gåva fick jag en fantastisk stormlykta, den största ni ser på bilden.



Jag fick 70% rabatt på en valfri vara ur katalogen och jag fick 1576 kronor att handla för.
Vilken grej!!!

Att jag dessutom fick fylla huset med en massa härliga tjejer var en bonus.
Jag gillar verkligen PartyLites doftljus, dom är dyra men dom är BRA.

Nästa höst blir det party hos mig igen, det är en sak som är säker och nästa månad går jag på party hos min granne A.

1 Lotta från Småland:

skriven

Ska nog se om jag hittar någon som säljer här i mina trakter!

2 Mariette:

skriven

Sicket kap!

3 Åsa:

skriven

Oj, får man så mycket... Jag kanske skulle ha ett party.

4 Hanna:

skriven

Alla ljuslyktorna på bilden var superfina, speciellt dom på väggen. Sen är det ju tider att börja tända ljus av olika slag - mysfaktor nr 1 :)

Kommentera här: