Går omkring...

 ...här hemma som en som en krumryggad gammal gumma!! Ett par dagar i sängen och ryggen är av. Krämpor, krämpor, krämpor... Värsta tantvarningen!!! 


Idag har jag varit ute och gått ett par timmar för att få låsningen att släppa. Som tur är så har jag inga problem att böja mig ner och det passade perfekt när jag och min granne A tog en sväng till skogen för att leta mossa.
;)
  Lyckades även hitta rödgul trumpetsvamp och så trattisar såklart.



Svårt att se skillnad på dom svamparna var för sig tycker jag men har man dom bredvid varandra så är skillnaden tydlig.



Tog bara med Lussi till skogen så hon skulle få bekanta sig med A:s hund Molle.
När vi fikade passade hundarna på att ha VM i tiggning.



Jag kan meddela att den tävlingen blev oavgjord!!

1 Trolda:

skriven

Inte kul med ryggont, men så bra att du fixar att plocka svampen iallafall! ;-) Och MOSSA....tänk, det är verkligen höst nu p pyntardags! =D



Trolda - godkväll! :)

2 Marie-Louise:

skriven

Vilka söta hundar :)

Hoppas ryggen känns bättre idag. Kram

3 Lotta:

skriven

Din stackare =( åh jag som klagade på en förkylning.

Krya på dig nu

Kram

Kommentera här: