Om jag ser på...

...måste-listan som en transportsträcka mot den roliga listan så går måstena som en dans.
Jag gillar att stöka undan det jag måste göra direkt på morgonen för då kan jag använda resten av dagen till det jag vill.


Idag har jag besökt Erikshjälpen i Fränsta tillsammans med K.
Inte många fynd tyvärr men jag fick några trevliga "babbel-timmar" i alla fall.
=)

Köpte i alla fall lite "rekvisita" om jag får göra någon PartyLite-visning framöver.
Hade ju inte tänkt hålla partyn men nu börjar jag bli sugen!!!

1 Åsa:

skriven

Synd det är lite långt... annars hade jag bokat in ett party här! =)

2 Marie-Louise:

skriven

Så vackra ljusstakar. Synd att jag inte bor närmare så att jag kunde få komma på ett ljus party :)

Kan man beställa genom dig på något annat sett?

Ha en fin dag. Kram

3 fia:

skriven

hej . jag såg ett gammalt inlägg om en film om sidsjöns mentalsjukhus . Skulle vilja ha reda på vart man kan få tag i filmen .

4 Lizaloop:

skriven

Fina lyktor, jag håller med dig, gör man bort det man ska på mprgpnen har man ju hela dagen kvar till annat sen!!

5 my:

skriven

Som dig, och jag gillar att "stöka undan" träningen på morgonen, så jag kan ha en skön dag ;)

Final ljushållare till väggen!!!

6 Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Snyggt! Vart är de ljusgrejerna från? :)

Kommentera här: