Nummer 4...



...är nu på plats.
Min alldeles egna ark.
Jag har önskat och bästa tatueraren Håcke har ritat.
Jag är mycket nöjd och ja...jag har redan en önskan om nr 5.
Många tycker nog att jag är helt galen men det bryr jag mig inte ett dugg om.
Jag VET vad jag vill och jag GÖR vad jag vill.
=)


1 Sandra:

skriven

Alla djuren representerade:) Fin!

2 Åsa:

skriven

Jag gillade den, och den passade ju perfekt på dej!

3 Jaana:

skriven

Cool, häftig, annorlunda och snygg!



Kram!

4 Ulrica:

skriven

Vad fin den är, din alldeles egna ark.

5 Carina:

skriven

Den var jätte fin!

6 Marie-Louise:

skriven

Jag tyckte den var mycket fin :) Klart man ska göra som man själv vill. Kram

7 Eva Å:

skriven

Väldigt vacker och precis den du ska ha!! Passa dej dock bara så du inte blir som dem du jobbar med, då menar jag främst de intagna, de är nog väldigt målade en del. För mycket är aldrig vackert, då ser det bara gyttrigt och billigt ut. Ses snart!!

8 Sandra:

skriven

Tatueringar är ju nått man ska kunna stå för och leva med resten av sitt liv,gillar därför sånna som din,fattar inte grejjen med tribal mönster?Hade bra! :)

9 Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Varför skulle du vara galen? Sjukt snygg tycker jag! =D

10 Lotta:

skriven

Wow! Vilken häftig tatuering!

Kommentera här: