Nu gäller det att...

...snart hitta bromsen för tiden!!
Fattar inte vart den tar vägen!!??

Vad har hänt hos mig de senaste dagarna då?
Mr Migrän har varit på besök.
Jag har haft min första PartyLite-visning som konsult.
Jag har jobbat.
Och så har vardagen rullat på som vanligt.

Ingen julstämning har lyckats infinna sig.
Huvudet säger "plocka fram adventsstakarna" men magen skriker NEJ!!!
Plusgrader och inte en snögnutta...det funkar inte för mig.

Men första advent är ju inte förrän i morgon så jag har ju fortfarande tid på mig...

1 Mija:

skriven

Hej här finns ingen snö heller, det är +9 och sol...

2 Din hemliga bokvän:

skriven

Det är jag som är din hemliga bokvän. Härligt att få läsa en ny blogg, nu ska jag göra det och se om jag kan lista ut vad jag kan tänkas skicka till dig :) Ha det bra så länge!

3 FruViola:

skriven

Partylite...åhhh finns det en möjlighet att jag kan beställa utav dig och beatalar frakten hit till mig och vad ljusen kostar? I dag budar jag på tradera...Kram

Kommentera här: