Nu är det avklarat...


...premiärbesöket på DollarStore i Sundsvall.
Butiken är STOR och det finns MASSOR med prylar där men jag blev ändå lite besviken.
Jag tycker det kändes så rörigt.
Butikerna i Hudiksvall och Svenstavik är fortfarande mina favoriter men jag kommer självklart att träna mer på att gilla Sundsvall också.
;)

Det var jag och min granne A som var på turné.
Efter DollarStore blev det en tur till Birsta också och jag lyckades NÄSTAN bocka av alla saker på min lista.
De sakerna jag inte bockade av får väl vägas upp av det jag spontan-shoppade i stället.

På vägen hem var vi tvugna att stanna bilen för att fota den helt magiskt vackra himlen.
Fantastiskt vackert, eller hur??

1 Ulrica P:

skriven

Jag drömde om dig i natt, så tack för kaffet ;)

2 Jaana:

skriven

Ja, det var en fin bild på en vacker och härlig himmel.



Kram!

3 Åsa:

skriven

Dollarstore har jag bara varit på i Bollnäs, och det var väl rätt ok har jag för mig.

Jättevacker himmel! Fattar att ni var tvugna att stanna =)



Kram kram!

4 Eva Å:

skriven

Jag ska oxå ta mej en sväng till Dollarstore, tänkte baar vänta ut den största folkrusningen. Du och pappa är lika frälsta i denna kedja, jag tycker de är ok men jag å min isda ska jobba på att gilla dem. Jag väntar på ett datum från dej, rödvinet lockar på mej: Eva , Eva, kom ut ikväll!!

Kommentera här: