Kollade precis...



...SMHI-appen och konstaterar att det utlovas plusgrader och snöfritt 8-9 dagar till...minst!!
Bara att inse att ska det bli något ljus i mörkret så är det stearinljus som gäller.
Tur att vi inte lider någon brist på den varan i det här huset!!
;)

1 Lotta:

skriven

Såg att det skulle vara 8 plusgrader här första december... trist tycker jag.

2 soffie:

skriven

det tycker jag låter bra har aldrig känt mig så här pigg någon höst förr å det måste bero på värmen, men nån adventskänsla har ej infunnit sig än, kramen

3 Marie-Louise:

skriven

Åh jag vill ha snö :(

Just det jag beställde aldrig något utav dig - plånboken sa ifrån så här innan jul... Kram

4 Nyckelpigan:

skriven

Jag är överlycklig att snön lyser med sin frånvaro. Räcker om den kommer till jul... =)

5 MISS ALICIA:

skriven

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. På söndag börjar en adventskalender med fina priser på vår Facebooksida!

Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

6 Linn:

skriven

Gokväll!

allt bra :)?

7 my:

skriven

Lite synd faktiskt, både jag och min lille längtar efter lite snö!

Kommentera här: