Jag som ALLTID...



...sover som en klubbad oxe måste erkänna att jag för en gångs skull sovit dåligt.
Det har varit full storm här idag och den förbaskade blåsten har hållit mig vaken.
=(

Jag tror John Blund kommer tidigt till mig i kväll...

1 Mia:

skriven

Oj, så pass??? Hoppas det lugnar ner sig då, så du får ta igen lite sömn i natt....

2 Marie-Louise:

skriven

Aj då, har det blåst så illa.

Vad höst fint du fått här inne :) Kram

3 Anonym:

skriven

usch va jobbigt för dej att du ej sovit bra å blä med storm,hoppas du får en go nattsömn inatt, kram

4 Åsa:

skriven

inte lätt att sova om vinden viner!

5 Tant Ulrika:

skriven

Hejsan!



För precis ett år sedan så deltog du i en tävling hos mig där man hade chansen att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningsbutik. Kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen:



http://uj76.blogspot.com/2011/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html



Lycka till :)



Ps! Hoppas du får sova gott i natt! =D Ds

Kommentera här: