Det måste vara...

...mörkret och känslan av att dagarna är så korta som gör att jag inte hinner med bloggandet riktigt.
Lusten finns men tiden verkar inte räcka till.
Eller så är det tantvarning!!
;)

Jag har tillbringat många timmar på jobbet också. Är inne i en period när jag trivs superbra med både arbetsuppgifter, arbetskamrater och patienter.
I det stora hela trivs jag ju alltid på mitt jobb men som säkert ni också känner...det går ju upp och ner.

Nu i helgen har vi haft turen att få träffa ALLA "kidsen".
Det är inte lätt att få till det eftersom alla jobbar skift och så bor vi ju lite utspridda också.
Men nu har vi i alla fall lyckats.



Nu är jag och A bänkade i tv-soffan för att se kvällens avsnitt av "Så mycket bättre".
För mig är Ledin den absoluta favoriten.
Har alltid gillat honom och hans låtar.
Och hur sjutton är det möjligt att han bara blir snyggare och snyggare???!!!




1 Christina:

skriven

Kul att du trivs! Och att du fick se favoriten på tv. :)

2 Eva Å:

skriven

De har fått ihop ett härligt gäng i år också. Laleh är som jag visste tidigare ett musikaliskt geni, jag tycker hon är så otroligt bra. Mikael Vie överraskar, vilken sympatisk människa och duktig är han också. Lena PH och Eva D är mina favoriter sen länge, Tomas L är en riktig mumsbit, Timbuktu är en intressant figur men bäst av dem alla är E-Type, kanske inte musikaliskt men hans personlighet och hans musik gör mej lycklig, jag älskar Martin!!

3 Mariette:

skriven

Japp, Ledin är kanon, gillar Eva också.

Kommentera här: