Extra trevligt blir det...

...på jobbet en lördag när man jobbar med arbetskamrater som är likna galna i sushi som jag är.
=)





1 soffie:

skriven

har aldrig smakat men det är inget jag längtar efter heller;)

ha en mysig kväll

2 Carina:

skriven

Tack för grattandet, jag e supergla verkligen :)

Sushi har jag aldrig ätit men "mina" 3-åringar på föskolan i Örgryte ÄLSKADE "sussi" ;)

3 Budda:

skriven

Mysigt att äta gemensamt.Sushi är väl bra mat?

Jag har själv aldrig ätit det men vet många som gillar det. :)



På lördag skall vi ha grillkväll (personal + klienter). :)Gillar du att grilla ejmis?

4 Lina - djurvän o blivande mjölkbonde:

skriven

Sv: Joo riktigt vacker är hon! (:



vad kul att du följer mig ! (: o att du gillar min blogg! (:

5 Mariette:

skriven

Usch, avis man blir... det är ju så gott!

Kommentera här: