Jag gillar detta med...

...att få testa saker och sen berätta vad jag tycker.
Den senaste veckan har vi testat två ätbara produkter.



Först pizza.
Mycket godare och frasigare än annan djupfryst pizza jag testat men den var inte speciellt stor.
Skulle aldrig räcka som middag till A...tveksamt om jag skulle bli mätt också.



Sen har vi testat bearnaise också, den som heter Grill.
Helt ok, men jag tycker helt klart att ICA:s bea med peppar är godare.

Nu hoppas jag på fler erbjudanden om att vara testpilot, detta är jättekul!!!

1 Znogge:

skriven

Ska man äta djupfryst pizza så är det definitivt Dr Ötkers som gäller. Fast helst den med mozzarella...

2 Eva Å:

skriven

Jag prövade ju också denna. Jag tycker de flesta djupfrysta pizzorna smakar likadant, milslångt från den man köper på pizzeria och att jämföra den med en äkta Italiensk pizza är ett hån mot de riktiga. Tycker dock den är riktigt god för att vara en köppizza och skulle klart kunna pröva den igen. Ses imorgon!

Kommentera här: