Fredagen gick...

...i slappandets tecken för mig. Det brukar vara så efter ett nattpass, jag gör verkligen inga "storverk".
Fick i alla fall lite vardagspyssel gjort innan det blev soffläge framför tv:n.
Blev helt galet sugen på kolhydrater och föll för frestelsen.
=/
Frossade rejält vilket slutade med huvudvärk, hjärtklappning och illamående.
Att jag aldrig lär mig!!!

1 tina:

skriven

hejhej, grym blogg verkligen!

jag har en frågestund som pågår nu, checka in min blogg, och fråga gärna något :)

2 william:

skriven

fin blogg^^

3 - thildahassellöv. :):

skriven

fin header :)

4 Danielkl.com:

skriven

=)

5 Miss Amanda:

skriven

Vad händer i helgen tjejen? :)

6 annasara:

skriven

Fin header :D



TIPS!



Vill du ha fler bloggläsare? Bli medlem här, snabbt, gratis och det funkar såklart! :D

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=aannasara

7 Znogge:

skriven

Jag håller också igen på kolhydrater och kan bli galet sugen. Inte är det lätt...

8 Marie-Louise:

skriven

Jag blev också galet sugen på kolhydrater ibland. Jag stod ut med "dieten" i 2,5 månad sen gick det inte längre.

Hoppas huvudvärken och de andra har lagt sig nu så du får en trevlig helg. /Kram

9 Eva Å:

skriven

Du är inte ensam om att synda, åt en halv pizza igår, jag höll mej 1 år, nu ska jag vänta ett år till innan jag åter faller för frestelsen..hoppas jag..

10 bloggtanten/kottenliv:

skriven

Upp i sadeln igen ;)

Kommentera här: