1 HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

skriven

Vad roligt att du ville deltaga i min Grace Cole Moment Calm Tävling! Under fredagen kommer vinnaren att läggas upp på min blogg. Jag kommer även starta en NY underbar tävling under morgondagen där du har chans att vinna en exklusiv ring från Dyrberg/Kern värd hela 550 kronor. Missa inte att kika in hos mig under morgondagen:)!



Kram från Johanna @ www.hannahsthlm.se

2 Ann Catrine:

skriven

Ja, det var fräscha färger!



Fortfarande 1/2 som gäller?

Kan jag lifta om jag tar bussen till stan?



Kram!

3 Annica:

skriven

Gillade också färgerna!

Ja det känns verkligen tur att det gick bra. Nu får vi hoppas att jag klarar av att vara hos Helena i morgon. Men spray och kortison följer med. ;-)

Jag blir så glad av att läsa att A tar så stora steg frammåt. Vad stark han måste vara. Och du med! Men glöm inte bort känslorna. Dom behöver komma ut ibland och lufta sig lite.

Massa kramar från mig!!!!!

4 HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

skriven

Söt!:)



Ny tävling hos moi! Kika gärna in & var med! Lottar ut en superfin ring från Dyrberg/Kern värde 550 kronor!

Tävlingen hittar du här:http://hannahsthlm.blogg.se/2011/january/ny-tavling-vinn-ring-dyrberg-kern-fran-elv.html



Kram & Trevlig Afton!

Kommentera här: