Två nya kokböcker...



...kom med posten igår.
Många härliga LCHF-recept.
Expressens fredags-bilaga var gårdagens bonus.
=)

1 Marie-Louise:

skriven

Åh du har fått dina :) härligt. Jag har inte fått mina ännu, tyvärr :(

men den där bilagan köpte jag.

2 bloggtanten:

skriven

Jag levde efter lchf och gick ner en massa kilo men tyvärr blev jag mer och mer deppig och tyckte inte något var gott eller roligt.

Måste nog tycka det är gott med en massa ost i maten och annat fett, tyvärr tyckte jag inte det efter ett tag.

Men jag håller alla tummar jag har för dig, det ger ju resultat :)

3 Budda:

skriven

Får jag länka till dig? :)

4 Hanna:

skriven

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig kväll!

Kommentera här: