Sällskapsspel...



...är verkligen ett underskattat nöje.
Igår hade vi spelkväll med våra vänner M & S och det var SÅ KUL!!!
Om ett gott skratt förlänger livet kommer jag att leva tills jag blir 152!!!

1 Lotta:

skriven

Vad härligt det låter, jag tycker spel är super kul =)

Kram

2 Jaana:

skriven

Jag gillar också sällskapsspel. Men tyvärr så spelas dom för sällan.... för det är ju inte jämt att alla i ens vänskapskrets tycker om spel...och då blir det att resten av sällskapet spelar inget heller.



Kram!

3 Marie-Louise:

skriven

Ja sällskapsspel är verkligen ett underskattat nöje.

Hur går det med lchf? Har du kommit igång än?

4 Åsa:

skriven

Härligt!

Sällskapsspel är ett underskattat nöje!

5 Helena:

skriven

Så grymt kul med spel! Jag shoppade loss på Spel med posten. :) Där finns fler klassiska <a href="http://www.spelmedposten.se/webshop/spel.html">sällskapsspel</a>.

Kommentera här: