Jag visste det!!!

Har under ett par veckor försökt övertala A att han ska titta på "Solsidan".
Jag älskar den serien men A har varit tveksam.
Förra söndagen såg vi första avsnittet av Säsong 2 och nu i helgen lånade vi Säsong 1 av A & P.
JAG VISSTE DET!!!
A har skrattat så han legat dubbelvikt!!!

1 Åsa:

skriven

Man kan ju inte inte älska den!

2 Budda:

skriven

Jag älskar säsong 1 och har den på dvd. Men nya säsongen tilltalar mig inte. Inte avsnitt 1 & 2 i alla fall.



Vad blir det för slags utbildning? Låter spännande.Hoppas du tycker den ger något.



Natti natti.

3 Trolda:

skriven

Visst är det väl en underbart rolig serie!!! =D



Trolda - =D

4 Mariette:

skriven

Visst är den bara så himla kul! Jag måste nog också köpa säsong 1, mest för att vara säker på att jag inte missade något avsnitt =)

Kommentera här: