Igår blev det hastigt och...

...lustigt så att jag tog en semesterdag.
Det är tur att vi har förmånen att kunna göra så på jobbet.



Bilverkstan kunde ta in vår bil och göra den reparationen som inte blev gjord förra veckan och det är ju fortfarande bara jag som får köra.
Hoppas det blir ändring på den fronten nästa vecka nu.

När vi kom hem var det snöskottning som gällde.



Det har ju varit några dagar med mildväder och snön på en del tak har förflyttat sig på ett oroväckande sätt.
Jag fick ju svindel i "present" på min 30-års dag när jag var uppe i Eiffeltornet så jag får hålla mig på dom lägre höjderna, det är tur att A inte tycker höjder är läskiga.



1 Marie-Louise:

skriven

Hoppas det går bra för A nästa vecka så han får börja köra bil igen. Och vilken motion du får som skottar och står i :)

Kommentera här: