Har haft det riktigt...

...körigt i kväll.
FYRA matlagningsprogram på raken.









Tror jag gick upp minst 2 kilo...
;)

1 sarastille - jag säljer billiga designer!:

skriven

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2 Lotta:

skriven

Jag älskar också också matlagningsprogram det jag absolut inte får missa är halv 8 hos mig.



Ha en bra dag / Kram

3 Gunilla:

skriven

Hej Ejmis! DU har vunnit sinkhjärtat i min utlottning! Du kan gå in på min mail,står på bloggen o skriva adressen så kan jag skicka det så fort jag kan....♥ Gunilla

4 Ann Catrine:

skriven

Själv ser jag på motionsprogram ;-)

Men inte blir jag smal inte...



Grattis till vinsten!

Fick ett liknande hjärta i julklapp :-)

5 Gunilla:

skriven

Hej igen,förlåt såg ju att du hade länkat oxå så då får du med ljussläckaren givetvis! ♥ Gunilla

6 Helena:

skriven

Du har det du gör ser jag.

Lagar du all mat sen också?

Ha en fin kväll vännen!

Kram

7 Sandra:

skriven

Per Moberg gillar jag,matlagning på en höft o mycket humor! :)

Kommentera här: