1 soffie:

skriven

har aldrig beställt där hoppas det blir bra,å va fint du gjort i bloggen:)

2 Sandra:

skriven

Jag har beställt skor därifrån, vandringsskor när jag fjällvandrade och vinterskor till J, vi är nöjda med dem!

Ang kommentarer, sant det du skrev att man kanske inte hittar tillbaka.. det finns ett svar till dig under mitt sovrumsinlägg iaf :)



FIN bloggen blivit!!

Kram!!

3 Carina:

skriven

Nej men jag har varit in och tittat där ett par ggr, verkar ha otroligt bra priser.

Spännande att höra vad du tycker!

4 Nettan:

skriven

Har faktiskt handlat där vid ett tillfälle och är nöjd. Hade tänkt titta in och se om man kunde fynda lite där framöver också.

5 Marie-Louise:

skriven

Nej men jag vill gärna höra hur dom är. Jag har tänkt beställa bh:ar därifrån.

Ja just det, du har ju vårfixat här inne. Vad fint det blev.

6 Shorty&Myzan [two in one]:

skriven

fräääsig blogg!:)

hur är läget?:)

Kommentera här: