1 Anonym:

skriven

Jag ska snart titta på Midsomer...ser det på svtplay eftersom det är lögn att inte somna framför teven ;)

Fast det andra programmet blir jag nervös av...lite för hysteriskt för mig men har faktiskt bara sett två avsnitt så jag ska kanske inte döma än.

2 bloggtanten:

skriven

Inte meningen att var anonym....

3 Synnöve:

skriven

Godförmiddag på dig.

Hoppas att allt är bra hos dig och A.

Att han återhämtat sig bra från operationen.

Jodå, jag tänker på er må du tro. Fast jag är urusel att besöka dig. Skäms!



Såg ett avsnitt på det där solsidan i går. Första avsnittet jag sett någonsin. Måste nog säga att det inte helt föll i smak. Gillar inte hon där....Mia Skäringer.....

Så vi får se om jag ser mera av den. Får se den på datorn då jag inte alltid får in tv 4 på tvn.



Nu ska jag ha en kopp kaffe. Sen bär det iväg in till stan.



Ha det gott min vän.

Kramen Synnöve.

4 sweetmama:

skriven

Ja det är en annan possitiv del av att vardagen är tillbaka. Tv-serier :)

5 Annica:

skriven

Jag hade helt missat att solsidan skulle börja igår. Så gissa hur glad jag blev av den överraskningen! Räddade hela dagen. ;-)

Visst blev korten läckra! Jag måste besställa fler av hans stämplar. Helena ska få dom av mig också. Så det ska bli spännande och se vad hon gör för läckert med dom.

Sköt om er!

KRAM!

6 Åsa:

skriven

ja, men åååå... Midsomer missade ju jag. Vad bra, då har jag nåt att se fram emot! =)

7 my:

skriven

Håller med, borde avsluta varje vecka! :)

8 Marie-Louise:

skriven

Nej jag missade solsidan :( f*n. Jag pluggade istället...

Kommentera här: