En riktigt...

...lat lördag ska jag ha idag.
Behöver ta igen mig lite efter fredagens fantastiskt trevliga tjejmiddag hos min granne A.




Vi var åtta tjejer från byn som bjöds på en massa god mat och dryck.
Tänk vilken tur jag har som bor i en by med så många trevliga människor i.
=)

A hade också ordnat en liten överraskning för oss.
Efter middagen så dök det upp en kille och visade lite leksaker för vuxna.
;)



Som ni förstår så blev det en hel del skratt under visningen.
;)

1 Tinas skåpmat:

skriven

Låter som en helkul tjejkväll!...=)

2 E-B:

skriven

och en kille som visade! jag fnissar fastän jag sitter hemma hos mig m en kopp kaffe...

ja, bra grannar är värdefulla! noterat vilken nära o fin relation ni verkar ha till (O&A?), nästan så jag blir avundsjuk...

trevlig helg!

3 Sandra:

skriven

Sånna grannar skulle jag oxå vilja ha! :/ Vilken rolig överraskning,kan tänka mej att det blev extra fnissigt om det serverades vin till maten! ;)

4 Lotta från Småland:

skriven

Har också varit på ett sådant "kryddparty" och det blev en hel del fniss och skratt. Men efter en stund försvann blygheten och varorna blev noggrant undersökta. (Nja, inte för noga...)

Kommentera här: