Det är inte ofta...





...jag tillåter en person att "krypa under skinnet" på mig numera men nu har det hänt!!
=/
En person på jobbet gör mig fullständigt rosenrasande!!

Måste verkligen bita mig i tungan för att inte gå över gränsen för vad som är ok.

Den enda trösten är att jag vet att jag inte är ensam om att känna som jag gör.

Om den här personen var ung och oerfaren skulle jag inte ha något problem med att hantera detta men nu får jag verkligen anstränga mig för att inte bli fullständigt galen.

Giv mig styrka!!!

1 bloggtanten:

skriven

Här kommer styrkan..fast vet du, det gör inget att man blir lite galen ibland. Personen kan ju kanske behöva det och du får lite energi

2 Marie-Louise:

skriven

Usch vad jobbigt. Hoppas verkligen att det löser sig, det kan förstöra en hel arbetsplats sådant där, tänk att en person kan förstöra för alla andra :(

3 Only Ellen:

skriven

Ush, vilken jobbig situation.

4 ELLEN:

skriven

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan alla varor!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

5 Linnéa:

skriven

söt header!

6 Humle:

skriven

Så fin blogg då har! :)

7 nicklas:

skriven

Vill du vara med i tävlingen om att bli vinnare av dagens blogg som finns på min blogg så kan du bara skriva en kommentar att du är med :)

(om inte så ursäktar jag för detta medelande.)

8 eroooticaaa:

skriven

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

9 marina:

skriven

jobbigt när det blir sådär, oftast kan man komma överens med de flesta, resten kan man ha överseende med.. Men så finns det på något vis alltid någon som glider emellan dom där två sakerna och bara lyckas reta gallfeber på en :P

10 Louise:

skriven

Hej jag heter Louise som sagt och jag har också en blogg: Louisebrandt.blogg.se. Jag hade tänkt att ha en frågestund där jag kommer till att svara på alla frågor som ni ställer till mig. Mejla eller kommentera gärna din fråga till mig. Du kan kommentera en fråga på vilket inlägg som helst. Kram//Louise

11 amanda ~ annasdotter:

skriven

jag kan komma och slå henne/honom? :D

12 amanda ~ annasdotter:

skriven

jag kan komma och slå henne/honom? :D

13 Maja:

skriven

usch för sådana människor!

14 Johanna Köhler:

skriven

Vad tycker du om att läsa om mest på en blogg? Vad skulle du tycka att jag ska skriva mer om i bloggen?



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

15 Henric:

skriven

Är i en liknande situation, jag tar mig igenom den genom att tänka på framtiden och hur fin denna ser ut då jag ej längre behöver tampas med denna rackare.

16 Emeliee:

skriven

Haft en bra dag? :)

Kommentera här: