Vilken positiv energi...



...det ger att träffa härliga människor!!!
Igår käkade jag middag och hade en lång och trevlig pratstund med två gamla arbetskamrater.
Vi jobbade tillsammans på 80-talet så vi hade en del att ta igen.
Jag hoppas vi kan fortsätta ha dessa träffar för det var riktigt kul!!

Påfyllningen av positiv energi fortsatte idag också när jag besökte Timrå Gårdsbutik med MormorMu, VildaElla och TokigTossa.
Vi brukar alltid ta en fika när vi åker dit och shoppar men idag hade vi bokat lunch.
Gissa om vi kände oss välkomna när vi klev innanför dörren och såg att vårt bord stog dukat och klart.



Det serverades en jättegod kycklinggryta och till kaffet fanns såklart hembakade godsaker.
Detta är ett ställe som rekommenderas varmt om man vill spendera ett par shopping-timmar i mysig miljö.
Jag hade det extra lyxigt idag som blev bjuden på lunchen av tjejerna som tack för skjutsen.
=)
Som vanligt vid ett besök  den här butiken så åkte vi därifrån med varsin påse.
;)


KOM IHÅG ATT ANMÄLA ER TILL MIN TÄVLING NU OCKSÅ!!!

1 Anonym:

skriven

Hej! Nu har jag hittat igen dig. Fiiin blogg!

2 Marie-Louise:

skriven

Låter som mycket bra dagar :)

3 kats:

skriven

Men så mysigt det ser ut. Förstår att man vill dit fler ggr.

4 Eva Å:

skriven

Mamma och jag har nu planerat att åka dit, inväntar bara bättre dagar, dvs ny lön!

5 E-B:

skriven

verkar vara ett jättemysigt ställe! ska se om jag kan kika in där på väg till eller från sommarstället till sommaren.

ska anmäla mig till tävlingen! supersuperspännande.

trevlig helg!

6 Doris:

skriven

Låter som ett jätemysigt ställe !

Jag hittade hit från Synnöves sida, återkommer för att vara med i din tävling när jag är hemma vid min dator, är nämligen på jobbet nu ;-).

Önskar dig en skön helg.

Kommentera här: