Vad skönt det är...

...att vakna tidigt och känna sig utvilad.
I morse vaknade jag redan vid 7-tiden.
Var ut med hundarna, läste några kapitel i min bok, satte tomatfrön,bakade en kladdkaka och åt en lång frukost, allt detta före kl 11.
Fick fikafrämmande av M & S mitt på dagen och sen åkte jag och A iväg en sväng till Birsta för att uträtta några ärenden innan det var dags för middag hos min mamma.
För A blev det födelsedagsfirande "light" idag, men det tar vi igen om ett par veckor när vi ska till S & J i Gävle.
=)

Nu har vi avrundat helgen med "Solsidan"...



...och den nya brittiska kriminalserien "Kommissarie Zen".




Ny vecka i morgon som börjar med en ledig med fullspäckad måndag för mig.

 

1 Budda:

skriven

Hej! Du gör så fint i bloggen! Alltid roligt att läsa (se).

Vilken härlig dag du beskrev, hoppas din leida dag i dag blir bra. Jag är också ledig.



Roligt att läsa om Gävle. Jag flyttade därifrån 1998.



Ha det gott ejmis.

2 Jaana:

skriven

OJ, vilken energi du hade på förmiddagen, som hann med allt det där!

Skönt när man känner sig utvilad och har hela dagen framför sig och man känner att man VILL göra en massa saker.....



Kram!

3 sweetmama:

skriven

Vilken härlig morgon det låter som :)

Solsidan är också ett bra avslut på helgen.

Nu hoppas vi på en fin vecka

Kommentera här: