Torsdagen var...

...ännu en iskall dag, -27 grader på morgonen.
Jag måste säga att man börjar bli rätt härdad nu.

Jag hade bokat en tid hos frissan och det var verkligen nödvändigt.
Mitt hår växer som ogräs och det är jobbigt när man har en kort frisyr.
Men nu känns det perfekt igen.
=)




Var in på ett möte på jobbet också innan jag åkte hem.
Möte på en ledig dag ger "klirr" på kompledighetskontot och det passar ju bra inför våren och sommaren.




När jag kom hem och öppnade dörren så kom en alldeles fantastisk doft av nystädat emot mig.
Underbara RUT hade varit på besök.
=)



På kvällen röjde jag på kontoret.
Måste göra plats för mina fröodlingar bakom stängda dörrar eftersom katterna inte låter bli det jag har satt.
Just nu är det 1-0 till katterna i vårt "krig" men det ska jag snart ändra på.

1 Nina Lindh:

skriven

Har börjat fundera på en RUT jag med... när man ska jobba borta på heltid. Vill hinna annat än städa när jag är hemma.

2 Marie-Louise:

skriven

Men fy attan vad kallt. Nej nu räcker det med kyla tycker jag...Härligt att få besök av RUT ;)

Kommentera här: