Testade att göra...

...decoupage för första gången idag hos min granne A.
Jag är INTE någon "pyssel-människa" men det här var riktigt kul.
Testade på ljus och jag märkte direkt att det krävs en del träning för att det ska bli riktigt bra.
Visar här några av mina första alster.





1 Eva Å:

skriven

Men gud vad kul. Jag är inte heller så pysslig men ibland blir jag pysslig och vill verkligen. Detta såg jättefint ut!

2 Ann Catrine:

skriven

Jättefint!

Nu kan du ju fynda på loppis och sedan pimpa greherna... ;-)

3 Åsa:

skriven

Är det servetter på... eller hur gör du? Förklara!

För snyggt var det!

4 Budda:

skriven

Hur fint som helst! Happy Valentine på dig också.

5 Jaana:

skriven

Va fina ljus du har gjort!!!



Kram!

6 Nina Lindh:

skriven

Decoupage är kul!

7 Synnöve:

skriven

Säger först grattis till Diana som vann din utlottning.

Vi andra får vänta tills nästa gång :))



Gillar dina blå katter och fyren.

Så läckert!

Helt enkelt helt underbart.

Måste ju våga prova det där jag med.

Var det väldigt knepigt?



kram på dig.

Synnöve.

8 matte:

skriven

Wow vad proffsigt!

Kommentera här: