Tänk om möjligheten fanns...



...att varje dag göra som jag gjorde idag.
I samband med lunchen tog jag veckans träningstimme och tog en härlig promenad i solen.
Visst känns det som vår i luften?

Fler träningstimmar åt folket!!
;)

1 Synnöve:

skriven

Håller med dig.

Jag tog tre timmar på en gång i förrgår. Vilket jag nog ångrar, lite.

Har så ont i kroppen nu att jag knappt kan gå.

Men skam den som ger sig. Idag är det påt igen.

Kram och ha en skön onsdag.

Synnöve.

2 Jaana:

skriven

Ja, det kändes som vår i luften igår...härligt!

Det är så skönt att veta att vi går mot ljusare, varmare och skönare dagar =)



Kram!

3 HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

skriven

Vad roligt att du ville vara med och tävla om det bronziga lipglosset från http://www.stylestore.se



Under Onsdagen lr Torsdagen kommer vinnaren ligga uppe på min blogg, det dyker även upp en ny tävling innan helgen!



Missa inte att kika in:)!



Kram Johanna T @ http://www.hannahsthlm.se

4 Jannica:

skriven

Underbart väder :D

5 Trolda:

skriven

Visst anar vi väl VÅREN!!! UNDERBART!!! =D Jag tar en promenix varje dag med vagnen...härligt är det! =D



Trolda - kramar =D

6 Marie-Louise:

skriven

Ja fler träningstimmar och friskvård till folket :)

7 Mia:

skriven

Och jag läste nånstans om att snödropparna och vintergäcken tittat fram...suck

8 Carina:

skriven

Men åhhhh, jag röstar på samma som du.

Tänk att varje dag kunna ta en promenad efter maten, oavsett väder såklart ;)

9 Ewa:

skriven

Jag håller med. Det borde vara obligatoriskt för alla. 1 betald promenad per dag =) Jag försöker gå 40 min varje lunch med en arbetskamrat. Det är jätteskönt och man behöver friskt luft.

10 Annica:

skriven

Men idag är det lite ont om vårkänslor i luften...

Jag kryper ner under filten i soffan i stället. Där är det alltid vårkänslor! ;-)

KRAM!!

11 Ann Catrine:

skriven

Härligt!

(och härlig bild)

Kanske jag ska låtsas att jag tar en friskvårdstimma

jag också..

Faktiskt har jag numer fått in dagliga stavgången,

oftast Bergsåker-Granlo fram och tillbaks.

Men känner det blir lite för kort runda, måste

utöka sträckan, kanske till Birsta ;-)



Klart vi ska ta ett Zumbapass!

Jag måste bara öva upp mig ;-)

Tror iallafall att det passar mig,

blir ju sååå glad över musiken!



Ha en skön dag raring!

Kommentera här: