Samlade kraft idag och...




...tog tag i projektet den STORA garderobsrensningen.
Ska ju till Ullared om ett par månader och då är det bra om det finns många hål att fylla.
;)

1 Eva Å:

skriven

Ullared, jag blir så AVUNDSJUK!!

2 Carina:

skriven

Min favoritsysselsättning alltså ;)

3 Camilla:

skriven

Min favoritsyssla också. :) Men just garderober är lite trist...

4 soffie:

skriven

skönt då man får sånt trist avklarat jag tog tag i byx och kjolgarderoben häromdagen jag fattar inte varför man spar en massa kläder så länge men nu åkte de ut:9

kram

5 Nina Lindh:

skriven

Hmm... skulle nog rensat lite jag med. Men ska inte till Ullared. Det värsta är att jag kommer faktiskt i alla kläderna, de har bara blivit lite trista.

6 Budda:

skriven

Skönt att rensa.:)



Chokladen som jag ätit ca 30 gram av var gott men det är inget för mig för detär för sött med mjölkchoklad. Jag har diabetes.



Ullared låter spännande. :)

7 Ann Catrine:

skriven

Ser fram emot att se dig på teve,

irrandes runt hyllorna,

och flirtandes med Boris, Conny

eller vad de heter.. ;-)

8 E-B:

skriven

oj, vilken långresa! varit där innan?

Kommentera här: