Måndagar är helt...

...fantastiska dagar när dom är lediga dagar.
( Däremot är det dom sämsta dagarna om man måste jobba)

Idag har det varit en ledig måndag och jag har tillbringat dagen i Birsta med min granne A.
Jag kan bara konstatera att vi snart har svart bälte i shopping!!
;)



När jag kom hem var det inte lika roligt längre.
=/

En trasig lampa, en trasig blomkruka, en halväten fågel på köksbänken och en utriven smyckespåse. 
Katter kan!



I kväll jobbar A och jag planerar att vara en riktig soffpotatis.
Tv-maraton står på programmet.
=)




Glöm nu inte att tävla i min tävling!!

1 Marie-Louise:

skriven

skönt med ett tv-maraton :)

och ja katter kan verkligen ibland...

2 Eva:

skriven

O nej! :-o Hade katten ätit upp en fågel!?

Nåja, hoppas du gjorde några bra fynd under shoppingen iallafall :-)

3 E-B:

skriven

oj! fågel utifrån? kattlucka?

Kommentera här: