Jag har...

...jobbat i natt. En mycket lugn natt med trevligt sällskap.
Passade på att handla när jag åkte hem och när jag kom hem så kunde jag inte låta bli att öppna paketen från Ellos och LaRedoute.
Otroligt nog så passade allt utom en t-shirt den här gången.

Eftersom jag hållit igång hela morgonen så har jag varvar upp efter nattpasset och därför inte kommit i säng ännu men nu är det dags att sova några timmar.
Fick ett så trevligt sms i morse, inbjudan till en granne här i byn.
Ett gäng tjejer som ska äta soppa och babbla.
Jag har ingen aning om vilka som ska dit men det kommer säkert att bli trevligt.
Självklart ska det drickas lite vin också.
Mer positiv energi alltså!!
=)



1 Lotta:

skriven

Hoppas du varvade ner och fick en skön sömn.

Kram

2 Jenni:

skriven

Svar: Båda mina hästar är av rasen Tinker.. :) eller Irish cob som det numera heter :P

3 Ann Catrine:

skriven

SV, Loppisen är mellan 12-15,

jag ska vara där när de öppnar,

för sedan ska jag på bio med 3 barnbarn!



Kram

4 Eva Å:

skriven

Rödvin, mmmm, det är ju flytande...kan lätt misstas för en soppa.. you know what i mean..

5 Budda:

skriven

Det var härligt att läsa. Men du skulle inte jobba en natt till hoppas jag (för man behöver sömnen :).



Hoppas du hade trevligt.

6 soffie:

skriven

men å va mysigt med en soppkväll med tjejerna!Hoppas du kunde sova gott,

Ha en härlig söndag

7 Mia:

skriven

Sååå kul att träffas, äta och dricka gott, ja helt enkelt må bra, med vänner... L

Suss gott....

8 sweetmama:

skriven

Låter som en bra dag och att du är på bra humör. Hoppas kvällen blev trevlig :)

9 my:

skriven

Trevligt med soppa och okänt folk, blev säkert kanonbra!

Och hoppas sömnen bidde god med.. kram

Kommentera här: