Hade verkligen INTE...

...tänkt köpa några böcker på rean i år, men klick, klick, klick så var det klart.







1 Jaana:

skriven

Gillar man böcker så är det svårt att låta bli att köpa dom. Själv köper jag böcker hela tiden, även om jag redan har massor av olästa böcker i hyllorna.



Kram!

2 Budda:

skriven

skratt SÅ enkelt var det!



Härligt, då blir det nya rätter kanske? :)

3 Cecilia, Livsstilsdesigner!:

skriven

Förstår dig fullt ut. Jag älskar böcker och har väldigt svårt att låta bli att köpa. Dags att köpa nya bokhyllor också.



Ha en skön dag!

4 Marie-Louise:

skriven

Oj som det kan bli ;) Jag har inte heller tänk köpa något på bokrean, men det lär nog bli en bok eller två om jag känner mig själv rätt.

5 Lotta:

skriven

Det är svårt att motstå ibland fast man inte tänkt att köpa. Hoppas dom är bra

Kram

6 sweetmama:

skriven

Mmmm visst är det svårt att låta bli. Har också varit och nosat på ett par stycken men plånboken säger nej :)

Kommentera här: