Det absolut svåraste...




...när det blir så här kallt, är att hålla händerna varma.
Det finns saker som måste göras även när det är -25 grader och jag har svårt att använda tumvantar då.
Trots bra fingerhandskar så blir fingrarna så kalla så dom värker!!
Jag får springa in med jämna mellanrun för att värma mig.
A däremot har inte alls detta problem.
Han jobbar ute UTAN något på händerna i denna kyla och hans händer är dessutom varma!!
OBEGRIPLIGT!!!

1 soffie:

skriven

brrr va kallt ni har det hos mej har vi bara haft -13 idag:)

men vantar är ett msåte tycker jag,

ha en goo kväll

2 Jaana:

skriven

Ja, fy för att behöva frysa om händerna. Jag och dottern min var på fotosafari idag...brrr... så när jag skulle ta kort tog jag av mig vantarna och sen var det svårt att få fingrarna varma igen. Så till slut hade jag vantarna på mig, men det var lite klumpigt....



Kram!

3 Eva Å:

skriven

Ja fy tusan vad man fryser. För min del är fötterna värst, jag fryser om dem så det gör ont. I år kostade jag på mej ett par dyra stövlar på Din sko, tjock rågummisula, fodrad samt att jag lade in en fleecesula. Jag har aldrig frusit så mycket i en sko någonsin, helt värdelös. Idag är det bara -10 här, igår morse över -30, det känns ju som om man kan gå ut i sandaler idag..

4 Sandra:

skriven

Jag är som dej,och mycket avundsjuk på A! ;) Det går bra efter att det värkt i fingrarna en stund,det går lixom över..typ.Hade bra! :)

5 Fia:

skriven

Jag blir också alldeles stelfrusen om händerna, så jag har dubbla vantar när andra går helt utan vantar och ändå har varma händer.

6 Lena:

skriven

Mina fingrar är också helt hopplösa =S Det riktigt värker i fingertopparna =(

7 Åsa:

skriven

Konstigt att man kan vara så olika! Själv kör jag gärna med vantar fran till midommar ;)



Grattis till A i dag!

8 Ann Catrine:

skriven

Varma händer, varmt hjärta sägs det ju...

Hoppas bara det inte betyder att vi som

fryser är "kallhjärtade"...



GRATTIS till din A idag!!!!

Kommentera här: