Är det Feng Shui-fusk...



...att i stället för att sortera och göra sig av med saker istället stoppa ner dom i en låda??



Så löste jag i alla fall problemet med allt jag hade på min byrå bredvid sängen.
Förutom detta lilla projekt och pysslet med sticklingar och frön så har jag hunnit beta av HELA min att-göra-lista idag.

=)
Hann även med en del annat, bland annat vara med och lasta två bångstyriga stutar som ska in i ladugården innan dom ska på slakt om några veckor.
En sak är säker...det är inte lätt att flytta på en stut som inte vill flytta på sig.
PUST!!



Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och vila ett par timmar så jag är pigg inför nattens pass på jobbet.
Det har varit en rätt stökig vecka på jobbet men jag har dom bästa jobbarkompisarna man kan tänka sig så det brukar lösa sig.
Men det gäller ju att vara utvilad så klart...

1 soffie:

skriven

va fint du gjort,å skönt att kunna pricka av ska göra listan!

ha en bra jobbnatt,

kram

2 sweetmama:

skriven

Men vad duktig du varit och hunnit med lite vårplanteringar också :)

3 Budda:

skriven

Skönt att få rensat men vad är en stut och vaddå slakt? :(



Trevlig helg Ejmis.

4 Lotta:

skriven

Haha jag tycker det är ett utmärkt Feng Shui-fusk

Kram

5 Ann Catrine:

skriven

Tror inte det är fusk direkt,

bara ettlitet steg i rensingen..

Sedan är det meningen du ska kika i

kartongen om ett tag,

och det du inte saknat under tiden

ska sorteras vidare ;-)



Man säger ju inte "tjurskalle" för intet ;-)



Hoppas du hann vila ordetligt innnan jobbet!!



Ha en fortsatt trevlig helg gumman//Kram

Kommentera här: