Var till...






...tandläkaren igår.
1200:- fattigare UTAN hål.
Det konstaterades även att jag behöver en bettskena...4000:- till.
Inga roliga utgifter men nödvändiga.
När A blev sjuk började jag trycka tungan mot tänderna när jag sover vilket har lett till att jag flyttat tänderna.
Tungan är en stark muskel.
Tandläkaren konstaterade att mina musketfästen i käkpartiet var mycket spända.
Förhoppningsvis kanske mina problem med huvudvärken minskas med skenan också, jag hoppas det.

1 Kristina:

skriven

Skönt att slippa hål i alla fall! Det är sorgligt vad dyrt det är hos tandläkaren, tänk om vi kunde ha samma avgifter som till läkaren - så mycket bättre folks tänder skulle må.

2 Ewa:

skriven

Jag har en bettskena och för mig är den värd varenda krona. Har fortfarande en del huvudvärk men inte alls så mycket som innan jag fick skenan. God Jul!

Kommentera här: