1 Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Vad härligt Grattis! =)



Lycka till i tävlingen! Vad kul att ni är med! =)



Kram!

2 Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Visste inte att du hade blogg och nu när du lämnat länk så hittade jag hit. Så det betyder att din länk inte funkar eller att du inte lämnar länk. Tänkte om du inte vet. :)

3 Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Att jag kommer inte in på din blogg via dina kommentarer. :)När du lämnar en kommentar så svarar jag i min blogg för jag kommer inte in på din för du har inte skrivit din bloggadress. Nu kom jag in för att du skrev hela din adress i tävlingen.

:)

4 Lotta:

skriven

GRATTIS!!!! Och jag hoppas verkligen du vinner!

5 Mariette:

skriven

Grattis! Så himla spännande!

6 Carina:

skriven

Grattis va kul!

7 Sandra:

skriven

Gratulerar både till de blivande föräldrarna och morföräldrarna! :)

Kommentera här: