Jag träffar många...

...udda/speciella personer i jobbet.
Jag både förfasas över och fascineras över olika människoöden jag träffar på.


Några väldigt speciella personer har det gjorts film om.
Dessa har jag så klart inte träffat i mitt jobb.


Ni har väl inte missat "Kokvinnorna" och "Hästmannen"?
Har ni gjort det så har ni verkligen gått miste om något.
Deras liv och leverne är verkligen fascinerande.
Kan omöjligt lämna någon oberörd.




1 Marie-Louise:

skriven

Ja deras livsöden griper verkligen tag. Men vad har "kokvinnan" egentligen gjort med sin rygg? Fick man verkligen reda på det i tv-filmen de gjorde? Jag kunde nästan inte titta klart för jag kände så med henne och hennes rygg, fy så fruktansvärt ont hon måste ha hela tiden.

Ja inom vården träffar man verkligen speciella människoöden. Det är lite av charmen kan jag tycka med arbetet :)



Gott Nytt År vännen. Kram fina

Kommentera här: