Jag är säker...




...på att det kommer att bli jul i det här huset också men det jag inte är lika säker på är att det kommer att vara julpyntat och fixat som hos så många andra.
Jag kommer liksom inte i någon julstämning!!!
Adventsstjärnan och adventsstaken är på plats men det är allt.
Julklappar är också på gång men det är det där med tomtar, belysning, knäck, sju sorters kakor, sill, osv osv som liksom inte blir av...
Skulle behöva vara långledig och bara pula på här hemma men just nu är jag på jobbet mer än vad mitt schema säger, det blir en massa extratid pga projektet jag är med i.
Men det är ju roligt också!!!

Ja, ja...en sak är säker, julafton blir det oavsett hur jag har fixat här hemma.
Hur går det för er andra med julstöket?




1 Jaana:

skriven

Mitt julstök är väl i ungefär samma stadie som ditt.... jag har inte pyntat än....med tomtar och sånt. Adventspyntet är framme sen 1:a advent, men det är allt. Och hur det blir med de andra pyntet vet jag inte....eftersom det har jag överlämnat åt mina barn, så nu är det upp till dom.

Julklappar har jag inte fixat än.... och inget av julmaten heller, det lilla som hör till min lott....

Men säger som du, det blir julafton ändå...oavsett om jag har stressat med alla måsten eller inte....



Kram!

2 Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Hej!

Nu är tävlingen om de härliga goodiebagen avslutade! =) Blev du den lyckliga vinnaren? :)



http://www.sojkasframtid.com/2011/12/vinnarna-av-de-harliga-goodiebagen-ar.html

3 Nilla:

skriven

jo men jul stöket går inte alls...blir väl samma dag i vild panik

4 Kristina:

skriven

Med tanke på det väder som råder, ösregn och plusgrader, är det sannerligen inte lätt att komma i någon julstämning. Vi har julpyntat och på söndag ska granen kläs. Många julklappar har vi kvar att inhandla...suck, var tog tiden vägen?

Kommentera här: