Har en mycket...

...välbehövlig 4-dagars ledighet nu.
Jag har känt mig energilös ett tag och i natt sov jag 11 timmar på raken.
Tror dock inte att det bara är sömn jag behöver.
Jag är en person som fyller på energi genom trevligt umgänge med andra människor och den senaste månaden har det tyvärr blivit så att några inplanerade trevligheter har ställts in och det känner jag av.
Förhoppningsvis kommer jag att ha fyllt på med energi efter den här helgen.
=)


Igår tog jag tag i alla papper på kontoret som bara lagts på hög de senaste månaderna.
Skönt när det är gjort.
Medans jag satt på kontoret så var min RUT här och städade.
Sådan härlig LYX för en relativt billig penning.

På eftermiddagen åkte jag och A iväg och hämtade en spis som jag hittat på en av Facebook´s köp-och säljsidor.
Vår gamla spis har gjort sitt men jag har inte haft någon lust att köpa en helt ny förrän det är dags för köksrenovering...när nu det kan tänkas bli...suck!!
Den här bättre begagnade spisen, som ser ut och fungerar som om den vore ny, kostade 600 kr.
Ett riktigt fynd känns det som.



Brukar ni köpa begagnade prylar?




1 Sandra:

skriven

Ja det beror helt på vad det är för nått o till vilket pris,men vilket fynd spisen verkar vara,den ser ju ny ut! :)

2 My:

skriven

Hoppas du fått vila upp dig ordentligt nu i helgen!

Och jag vill oxå ha en RUT!!!! Önskemål...

Visst köper jag begagnat ibland, skitbra ju!

Kram på dig, go jul

Kommentera här: