Ett perfekt avslut...

...på en helt hysterisk arbetsvecka blev det igår när jag och min vän E gjorde en after-work-runda med mat vin och MASSOR med prat.
Eftersom det var MINST 100 år sedan sist vi drack vin tillsammans så förstår ni säkert hur trevligt det var.
=)

När vi kom till sista stället på vår lilla runda råkade servitrisen hälla ut ett glas vin över mig.



Kläder, skor, mobiltelefon...allt dyngsurt av vin.
Jag kan lova att jag luktade blä!!
Vin ska man dricka, INTE ha på kläderna.
När jag kom hem fick jag plocka isär telefonen, den var också full av vin.
Har torkat den under natten och peppar, peppar...den verkar fungera även om den är lite seg.
Precis som man ska vara efter en vin-runda.
;)



1 Åsa:

skriven

Oj då... hoppas telefonens hangover går över. Fast härligt med en kul kväll!



Kram!

2 Eva Å:

skriven

En afterwork är helt perfekt, inte för mycket folk ute och det blir inte jättesent, en lagom rödvinshätta har man på skallen dan därpå. Ser fram emot nästa gång!!

3 Mikaela:

skriven

Dagens lucka är öppnad! Denna kommentar skickas till dig för att du är med i min julkalender. Spana in om det var du som vann!

Kommentera här: