Hur många lingon finns det i världen?

Alex är en charmerande slarver som varken tar ansvar för sig själv eller sina närmaste och hans liv är allt annat än under kontroll. Relationen till flickvännen Lisa är urusel och dessutom är han arbetslös. När så Lisa plötsligt får nog och kastar ut Alex på gatan tvingas han söka jobb för sin överlevnad och plötsligt befinner han sig som assistent till ett gäng förståndshandikappade. Steg för steg får de honom att se livet med nya ögon...

Mitt betyg: 4 av 5.

1 Ann Catrine:

skriven

Skäms inte för att säga det,

jag grät floder när jag såg den på bio!

Snurvlade rejält!

Minns så väl när en i gruppen avled när de skulle

till Stockholm för att uppträda.

Jag som har så otroligt dåligt minne

minns t o m hans utseende,

att de tillägnat honom filmen fick hjärtat att

nästan brista!



Jag har blivit mer och mer blödig...

Gråter för allt och inget,

- på ett skönt sätt!

2 Hanna:

skriven

Jag hann aldrig med denna på bio men ska se den på video, så fort julbeställningen kommer.



Ha det gott :)

Kommentera här: