Håller mitt rekord...



...tro??
Över 40 myggbett BARA PÅ BENEN på en enda kväll!!!
Medans jag stog och hoppade som en galning i lördags för att få myggen att låta mig vara ifred så står folk runt mig och pratar om vad fantastiskt det är att det är så lite mygg i år!!!
Overkligt!!!

1 Ulrica P:

skriven

Jag var ute vid poolen häromdagen och på 20 min hade jag fått 18 st myggbett. Så hade jag stått kvar i 40 min till hade jag nog slagit ditt rekord ;)

2 my:

skriven

Jädra mygg!! Men lite njaaaaaa, har faktiskt fått mängder av bett i år!

3 Eva Å:

skriven

Jag är djurvän men vid mygg, broms, knott och fästingar går gränsen. Jag kan ärligt säga att jag avskyr dem och dödar dem med glädje. De kan förstöra en kväll helt och hållet, sitter hellre inne än låter dem kalasa på min kropp. Fy för elaka fän av alla de sorter!!

Kommentera här: