Fy fabian...



...så dålig jag blev på onsdag natt!!
=/

Jag som brukar klara mig från magsjuka åkte dit rejält.
Lite för mycket information nu kanske men det var en "tvåvägars".
Blääää!!!

Gårdagen tillbringade jag i sängen...helt slut och ledbruten efter en natt på badrumsgolvet.
Nu känns det bättre men jag kommer att ta det väldigt lugnt med matintaget idag också.
Dieten får fortsätta vara blåbärssoppa och Coca Cola.


1 Mariette:

skriven

Fy fasiken, magsjuka är INTE kul. Det positiva är i alla fall att det brukar vara över på ett dygn eller så =)

Krya på dig och drick en MASSA cola.

2 Mia:

skriven

Uschanamej så otäckt....nu hoppas jag att du verkligen får bli kvitt det där eländet ordentligt! Krya på dig...kram...

3 Eva Å:

skriven

Stackars dej. Att kräkas är bland det värsta som finns. Tur att dina baciller inte ville komma till mej när vi lunchade, magsjuka är dock ett snabbt förlopp så de hade kanske inte kommit på besök hos dej redan då.

Kommentera här: