Det var kanske ett dumt...

...beslut att åka iväg på jobbet i morse trots att huvudet bultade men så gjorde jag.
Mr Migrän var ju borta...bara Fru Huvudvärk kvar.
Det finns MÅNGA saker som är mycket värre än ett huvud som bultar men jag blir fruktansvärt less när det håller i sig så länge.
Idag började mina ögon svida också och några på jobbet är sjuka så det är kanske förkylning på gång.
Det visar sig.

På lunchen träffade jag min vän E. Vi bjuder ju ut varandra på mat när vi fyllt år och idag var det min tur att bjuda.
En mycket trevlig tradition.
=)

Flexade ut tidigt från jobbet och gjorde ett Mystery Shopping-uppdrag innan vi åkte hemöver.
Det är alltid skönt att komma hem men idag var det EXTRA skönt.

Nu ska jag se på efterlyst innan jag kryper ner i sängen.
I morgon vill jag vakna UTAN huvudvärk!!





1 Nettan:

skriven

Fy och usch! Mr Migrän och Fru Huvudvärk är verkligen (eller ska jag säga värkligen?) två objudna och mycket ovälkomna gäster! Har dem här lite då och då, jag med. Hoppas du mår bättre idag och att de båda lyser med sin frånvaro!

2 Marie-Louise:

skriven

Jag hoppas verkligen att du fick vakna utan huvudvärk idag. Kram

Kommentera här: