Det swichade förbi...



...en STOR rovfågel ovanför mitt huvud idag när jag var ute på gården.
Jag hoppas det var en tillfällig besökare så det inte är mina ankor som är i farozonen...

1 Lotta från Småland:

skriven

Ståtliga fåglar men inte så kul att ha inpå knuten när man är fågelägare. :-/

2 Jaana:

skriven

Huvva....ja, det får vi hoppas på....att den bara hade "vägarna förbi där" och att era ankor får vara ifred.



Kram!

3 Ann Catrine:

skriven

Den där rackarn (eller hans släkting..) slogs med

IngaMaries katt när jag var där :-(

4 Nathalié -Tävlingar i bloggen just nu!:

skriven

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annatvalfria varor för hela 300 kr! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

5 Mossfolk:

skriven

Jag är mest imponerad över att du var så kvick med kameran! Ståtliga fåglar det där... fast inte så kul att ha inpå knuten när man har ankor kan jag förstå.

Kommentera här: