Vilka härliga...

 

...jobbarkompisar jag har!
Inte mindre än FYRA av dom har ringt idag bara för att "kolla läget".
=)
Även våra "vanliga" kompisar är helt underbara...kort, blommor, mail, sms och telefonsamtal.
Vi är lyckligt lottade!!!


1 Christina:

skriven

Har läst inläggen och skickar mina varmaste kramar till er!

2 Lotta från Småland:

skriven

Det sägs att i nöden prövas vännen. Vad härligt att era vänner klarade den prövningen!

3 Ann Catrine:

skriven

Önskar bara att vi kunde göra mer,

att vi t ex kunde "blåsa bort det onda"!



Kram!

4 J I L L I Z:

skriven

Hejsan :) så sööt header du har :D haft en bra fredag?:)

5 Ann:

skriven

Hej gumman! Tänker på er.Blir så ledsen då jag läser! Alla styrkekramar till er...

HAr börjat bloggga igen med lösen.

Skicka ett meddelande på facebook om du vill ha lösen!

6 Helena:

skriven

Önskar er en fin allhelgonahelg!

Kramar till er båda.

7 Hypofysen:

skriven

Saknar ord. Men skulle bra gärna strypa vissa som skickar spamkommentarer.. Massor kramar

8 TokigTossa:

skriven



Önskar så att jag kunde trolla...

All min styrka till er, underbaraste gumman min...

Lördags kram från Tossan!

9 Ann Catrine:

skriven

Ååååhh vad jag blir less på kommentarer som "allt väl etc..".

Läser de inte inläggen alls!?



Kikade iallafall bara in för att skicka dig och A varsin stor kram!

10 Ida - A princess diary ♥:

skriven

Nu är vinnaren av GOODIEBAG-tävlingen utsedd. Kika in och se om det blev du :).

11 Stina:

skriven

Jätte fin blogg, och fina bilder:) Var gärna med i fototävlingen på min blogg:)Kram

Kommentera här: