Tur det finns...

...piller.


Ont i kroppen och halsen fortfarande och ögonen svider men med piller går det bättre.
Idag skulle jag och S till veterinären med hästarna, en för vaccinering och en för tandraspning så det var bara att släpa sig upp när väckarklockan ringde.



Hästarna skötte sig perfekt och A körde så det var väl egentligen inte någon större ansträngning.
Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt.
På jobbet är det dom som varit förkylda i flera veckor och så vill jag INTE ha det så nu ska det kureras.
Tanken var att jag skulle ut med jobbet i kväll och det känns trist att jag missar det men så är det ibland.
Som tur är så finns det väldigt många fler roligheter att se fram emot i höst.
=)

1 Sussi:

skriven

det kommer mera.....ta det lungt nu och kurera dig.

2 SOFFIE:

skriven

krya på dej,ja himla tur det finns piller mot de flesta bassilusker så man står på benen då man är sjuk,men det är det vi gör fel tror jag man ska nog låta kroppen ta hand om det men vem har tid med det?

ha en härlig helg

3 Trolda:

skriven

Krya på dig! Och visst är det väl tur att man har roliga saker att se fram emot senare istället då!



Trolda - kramar =D

4 sweetmama:

skriven

Men stackare är du sjuk. Kurera med Berocca och Echinea det brukar funka

Kommentera här: