Reklamen på tv...

...är något som jag oftast INTE vill titta på men nu har jag hittat en reklamsnutt som jag MER ÄN GÄRNA ser flera gånger varje kväll.
Fritidsresor har ju läckerbiten Mads Mikkelsen med i sin reklamfilm.
YUMMI, YUMMI, YUMMI!!!





Snacka om ögongodis!!!

1 Lotta från Småland:

skriven

Mmmmmmm....

2 Synnöve:

skriven

Namn, namn....

Kramen.

3 Åsa:

skriven

Japp, visst blir man lite extra sugen på att åka iväg?! ;)

4 Ann Catrine:

skriven

Ja, se det är en riktig karl det!

Så där rått och farligt snygg...



SV; Vanita är nog tyvärr på riktigt!

I programmer lyckades hon få jobb på Subway, mot sin vilja det var alldeles för oglammigt och dåligt betalt, hon stannade där i TVÅ dagar!!!

Om jag på något sätt ska försöka förstå och försvara så hade hennes föräldrar tydligen en smutsig skilsmässa med mycket skit runt barnen (tror hon har 4-5 syskon).

Och hon har jobbat som säljare med riktigt hög inkomst, därav beviljades hon väl alla kort och lån. När hon sedan blev arbetslös sprack allt. Och hon verkar ju inte ha alla verktyg i lådan precis...



Kram på re!!

5 Maggan:

skriven

Har du sett Hellenius parodi? Hahaha.....skojigt!

http://www.youtube.com/watch?v=8caueosjDIc&feature=related

6 Lotta:

skriven

Dags att börja kolla på reklam ;-)

7 Jaana:

skriven

Håller med dig om att han är ögongodis =)



Kram!

8 TokigTossa:

skriven

Tänk gumman!

Efter alla dessa år, typ 13-15 som jag känt dej är vi nu

HELT OENSE om en sak... utmanande eller hur?

Tur att det bara är en "gubbe" och ingen världsligare sak vi är på kollitionskurs om!

Jag förstår ej hur du tänker nu, men respekterar din åsikt...

Kanske du bara haft "lite otur" när du tänkte?

Kram/T

9 Amy:

skriven

Hej hej Pocket & Påhitt partnern!! =)

Lämnar bara ett litet spår.....

10 Daniel:

skriven

ojoj han e sååå sexig!

11 Hanna:

skriven

SV: Visst var den en fin dikt :)

____



Sen är jag en som som blir galen av reklam, fördelen är att man hinner springa på toan några gånger ;)

12 HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

skriven

Vad roligt att du ville vara med i min TRESemmé Tävling!

Ikväll lr imorgon kommer vinnaren ligga uppe på min blogg.Kanske blir det just DU?

Imorgon (Tisdag) drar jag även igång en NY spännande tävling!:) Missa inte att kika in!



Kramar

13 Sanna:

skriven

SV: Ja priserna är väl lite höga, men så är ju också kvaliten.. =)



Kraaaaaam

Sanna

14 annis:

skriven

Hej , Jag har ny kört igång en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en super snygg sminkväska.



Lycka till! :)

15 Marie-Louise:

skriven

Ja den är inte helt fel att titta på. Jag har hört att Fritidsresor har ökat sin försäljning på resor med ganska många % sedan den reklamen började visas :) lite roligt faktiskt...

Kommentera här: